First week, fiftyone to go

Suck it up, Big man.. va fan. Okej, sa nu har problemet med VISAt och stavningen och allt lost sig. Sa nu hoppas vi morsan kommer lugna sig. Annars blir det byte. Men men, forsta arbetsveckan snart avklarad.

Delia, deras gamla au-pair aker ikvall sa det blir till och ha middag for dom tror jag.
Jag vet inte om jag ska gora nagot annat i helgen.

Det kanns som en evighet sen jag kom hit, anda ar det bara tva veckor pa mandag
Haha, jag hoppas tiden racker till har till allt man vill gora.



Tank er om man kunde dra till Hawaii i slutet av mitt ar har. Det skulle vara sa jadra nice.
Om nagon dar hemma har pengar sa ta ett flyg hit dom sista veckorna, sen nar mitt ar ar over tar
vi ett flyg till Hawaii. Kom igen, vem ar pa.. Heja heja


Puss och kram alla. Alskar er. 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Anton, Hawaii! Jag är på, det vet du ju. Och jag har ju redan planer på resa, så resekassan kommer nog vara tillgänglig! ;)

2010-07-03 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback