In New Yoooooork

Haha, min alsklingsstad!! Concretedjugnle where dreaaaams are made uuuup.

Det ar en underbar stad.. Det ar helt fucking unbelievable hur mycket som finns dar. TUUUSEN OCH ATER TUUUSEN hus.. Hoga, breda, korta, sma, lyxiga, sketna, kyrkor, svenska flaggor, gays och flator, TAXIbilar..

Jag ska dit idag, det ar darfor jag informerar er..

Pa tisdag ar det en vecka kvar innan jag maste hem. Naval, jag hoppas pa en familj.. En gullig en.. Med en dotter pa 4 ar som heter Amy eller varfor inte Apple Blossom. Ja ni vet hur dom doper sina ungar har.


Ha det bra i sommarvarmen alla dar hemma. Jag saknar er.. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas du hade en jätteskön dag i din drömstad!

Å att det löser sig med en ny go familj

Kram pappa

2010-07-18 @ 19:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback