Okay, so I've come to the conclusion..

Jag kanske inte ska vara en personlig barnassistent. Jag kanske ska ha 40 ungar runt om mig..
Men om det inte funkar sa har jag har provat i alla fall. Jag har kant pa det ocksa. Jag har fatt smaken av det aven om jag inte fatt nagon speciell mersmak.


Who would've thought that a dream could be wrong..?


.. och som ett avslut citerar jag (delvis) Ozzy Osbourne.. "Mama 'maybe' I'm coming hooooooome"
                                                                  



                                                                 At least  I've seen
                                                                                    THIS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska kämpa ..ge det mer tid.

Så du inte ångrar dig senare.

What do you have in Sweden?

2010-07-12 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback