BAM!

Då sitter man här.. Inne på det sista (hela i alla fall) dygnet i Sverige på ett år.. Imorn (på måndag) smäller det! Då kommer det, det efterlängtade, det som jag jobbat så hårt för dom senaste 12 månaderna.. Då kommer jag äntligen resa. Min resa, den som jag kämpat för, den som jag kommer växa av, den som kommer sitta i mitt minne resten av mitt liv!

Jag kommer lämna nära och kära hemma och ge mig ut på ett äventyr på en annan kontinent. Jag kommer leva ihop med en amerikansk familj som kommer ta in mig som sin egen och vi kommer lära älska varandra. Jag kommer ta hand om deras barn och i sin tur älska dom som mina egna bröder..
Jag kommer vara au-pair i U.S.A!

Kommentarer
Postat av: Pluto

Ha det så bra vi kommer att koll på dig, du måste uppdatera oss.

Kramar från fröknar och barn på IUS Pluto,Hjo

2010-06-20 @ 19:14:45
Postat av: mamma

älskade unge...ha det underbart....saknar dig redan men vet att detta är din dröm o tänk att den upfylldes. du kommer att klara detta galant o jag är sååååå stolt över dig

2010-06-21 @ 18:34:30
Postat av: mamma

uuuunderbart att drömen slog in...ääär så stolt fast det kniper i hjärtat...saknar dig redan

2010-06-21 @ 18:36:43
Postat av: Gabbe

Kommer sakna dig grabben!, men snart är du här igen förhoppningsvis!

2010-06-21 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback