First day of work..

Det ar forsta arbetsdagen nu.. Jag har precis skjutsat ungarna till deras forsta dag pa Nike Baseball Camp.

Haha nagat annorlunda hande inatt. Jag somna med tvn pa, vaknar runt 3 pa natten och hor nagot ljud som man inte ska hota i ett hus med barn.Well jag vaknar och kollar tvn. och det ar nagon.. ja.. haha film pa som jag verkligen inte trodde skulle vara pa en kanal i amerika. Nar jag somnade sa gick Harry Potter och halvsblodsprinsen och det ar ju anda en barnfilm.. herregud. Det finns aven 10 kanaler tillagnade kyrkan ocksa tror jag.


Cecilia, vetu vad, jag fick se True Blood fore dig nu.. om jag skulle vara elak skulle jag lagga upp en recap har i bloggen.


Ha en bra dag alla dar hemma, eller ja, klockan ar val probably 16 dar hemma nu, medan den bara ar 10 pa morgonen har. Jag dricker det svenska kaffet jag kopte till dom med min hostdad nu.

UPDATE
Sma barn alltsa.. och broder dessutom. Sa sota.. Jag lagade mat och dom tog om tre ganger for dom tyckte att min mac & cheese var sa god. Jaja, snart kommer nog mamman hem och da slutar jag.. tjoho.. kanske ska ringa nagon au pair i omradet och ga till starbucks. Well well, bye bye alla nara och kara..

Love

Kommentarer
Postat av: Syster

Vet DU vad, för nu har jag också sett det så det så ;) Två veckor till nästa avsnitt. Tur att du har en blogg och fejsbook, hade nog inte klarat mig annars, utan dig alltså. Puss o kram

2010-06-28 @ 22:10:48
Postat av: mamma

suss gott från mams nu...du Antonius, sov inte me TV på, de e så mkt snusk på tv där:-) o vet du..såg nyss på csi o du aaaanar inte va mördare de vandrar omkring på gator o torg, kraaam o älsk

2010-06-28 @ 22:33:28
Postat av: Pappa

Härligt nu är du inne i det!!Skööönt dom gillar din goda mat!!Ha det gôtt sonen!Kram

2010-06-29 @ 17:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback