Jahaa

Allting kanns sa konstigt.. jag gor allting pa nytt igen. Korde for forsta gangen i USA igar. Det var bannemig en upplevelse. Fy va nervos jag var.. men A sa att jag skotte mig bra i alla fall. Jaja, imorn startar det pa riktigt. Jag ska kora pojkarna till ett camp, ett baseball camp och jag aar saa nervos att jag inte ska hitta, sen vill A att jag ska lamna in bilen pa en verkstad undet tiden grabbarna ar borta.. hah? hur i halsingaryd ska det ga till..? Jag borjar fa lite hemlangtan i alla fall.. hoppas det inte blir varre.. dom sager att den tredje manaden ar varst.. Puss och kram alla dar hemma!! Glad midsommar pa er..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du kommer att lösa det galant!!Lugnt å fint bara!

Här är det jättevarmt nu!

Kramar till dej oxå!!

2010-06-27 @ 17:37:10
Postat av: mamma

är inte avis på dig, tror inte jag skulle klara 500 m utan att kollapsa men tror du kör omkring o visslar på Maadonna om ett tag. Tror på dig sonen, kraaaam

2010-06-28 @ 14:33:18
Postat av: Sofi

Du är grym. hoppas du kommer trivas bättre, eller hitta en ny familj som känns bra, fan USA fortsätt kämpa ett tag och jag hoppas att de löser sig. din dröm ju. puss jag saknar dig !!!!!

2010-07-13 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback