Oh boy..

Jaa.. jag hoppas mamman kan lugna ner sig lite.. Men sjalvklart har hon ratten och vara nervos. Jag menar, det ar hennes barn jag tar hand om.. Men vem som helst fattar val att man inte ska ge en unge en kniv om dom ska hjalpa till med maten.. eller om en unge som inte kan simma ar i poolen att man inte lamnar han ur sitt sikte..


Jaja, jag har oppnat ett bankkonto i USA nu. Tog ett riktigt turistvisa-kort. I (v) NY haha, jag har ju t-shirten sa jag maste ju ha visa kortet med.


Hoppas ni har det bra dar hemma, jag har det bra.. an i alla fall.. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: NIcklas

Haha, du är ju bara glad att hon hör av sig=)

2010-06-30 @ 19:42:50
Postat av: NIcklas

Förlåt, jag missförstod helt där ett tag..

2010-07-01 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback